Cu Adar Unic Solutions SRL, proprietarul Medicale-Shop.ro, orice furnizor de servicii poate oferi un mediu mai igienic, mai sănătos și mai sigur

Oriunde am merge ne dorim să ne simțim în siguranță. Și asta indiferent cine suntem: clientul unei săli de înfrumusețare sau de sport, pacient la o clinică privată sau de stat, învățător sau elev într-o școală, contribuitor care are treabă în instituțiile publice sau voluntar/beneficiar într-un ONG. Unica dorință a tuturor este să se poată concentra pe ceea ce au de făcut și rezolvat și să nu stea cu teama de a nu lua vreun virus, vreo boală, sau să expună vreunui risc de infectare pe acolo.

2009. Spital de stat din București – nici igienă, nici siguranță, nici grijă pentru pacient.

Când am ajuns cu A. la spital, era moleșită și aproape leșinată. Am așteptat pe un scaun din plastic cu ea în brațe. Alături un copil tușea, altul vomita. Aglomerație, niciun fel de distanțare. Pentru că era înainte de pandemie, nici vorbă de vreo mască purtată de cineva. Când am intrat, ne-am simțit fericiți că nu am aștepat „decât„ o oră. Erau unii care după triaj și măsurare temperatură cu același termometru, așteptau și de 2-3 ore deja.

În micul cabinet unde era doctorul de gardă a trebuie să punem copilul pe un pat din cauciuc rece pentru a fi consultat. S-a constatat rapid că a avut o scădere drastică a glicemiei și că e în risc să intre în comă. Rapid, perfuzii, înțepături, măsurare periodică a glicemiei. Ne-a internat, eu pe un scaun de plastic lângă ea, ea într-un pat de 150 cm. Lenjeria ruptă într-un colț, pătată de iod, probabil de la alt pacient. Dormeam fie ghemuită lângă ea, fie de pe scaun cu capul pe patul ei.

Ți-e frică de boală cu care ai intrat, dar și mai mult de cea cu care ai putea ieși

În salon erau 6 paturi. Fiecare copil cu un părinte. Deci 12 respirații. Da, înainte de pandemie se putea și așa ceva.  Toaleta comună pe hol. Dușul nu se știa unde era și oricum, nu aveai voie, așa din prima zi.

După ce a scăpat de perfuzii, am vrut să iesim pe afară. Nu aveam voie.

Doctorii nu făceau vizite medicale în weekend. Doar asistentele ne vizitau pentru tratament. Cu o seringă deja plină cu lichidul incolor de injectat.

Sâmbătă seara când încă 2 copii din salon au început să vomite și să aibă dureri de burtă. Când am intrat la baie, am simțit că leșin de la mizeria de acolo și am zis că eu nu mai pot.

După tratamentul de seara, de frica de a nu ne îmbolnăvi de altceva, am luat copilul și am plecat acasă să ne facem un duș, să dormim normal măcar o noapte. Dimineața la 5 am luat copilul adormit și m-am întors la spital pentru tratamentul de dimineață. Ni s-a făcut proces verbal și ne-au certat. Că am plecat, dar și pentru că nu am pus și noi mâna să facem curat. Dacă nu ne placea cum arăta baia, de ce nu am luat mopul mizerabil de după colț și o mătură  să strângem? Și de ce nu am ieșit să cumpărăm un spirt și să igienizăm noi prin salon dacă ni se părea că e plin de crocobauri?

 

Mi-aș dori să merg într-un spital fără teama că mă voi întoarce cu alt virus sau cu altă infecție de acolo.

Au trecut mulți ani de atunci. Din păcate, am mai avut nevoie să mergem pe la spitale, din fericire nu toate experiențele au fost ca cea de mai sus. Dar din nefericire, multe au fost. Am fost și în situații în care am cumpărat noi medicația și consumabilele medicale necesare de la farmacia cu prețuri duble de la colț, dar și în altele în care spitalul a avut tot de ce era nevoie.

Am făcut și curat în salonul în care am stat 2 săptămâni cu copilul imobilizat în pat, dar am fost și în situația în care se făcea curățenie de două ori pe zi cu dezinfectant special de suprafețe. 

Spitale de stat, în București, dar condiții diferite. Nu voi intra în discuții politice despre cine și ce face cu banii, sau despre cine și cum gestionează fondurile din impozitele noastre.  

Mi-aș dori doar să le folosească la maxim pentru sănătatea și igiena din spitale. Nimic nu este mai greu de dus decât boala copilului, suferința lui. Și nici boala proprie nu e ușor de dus. Suferința și trauma se înzecește la orice vârstă dacă trebuie și să te asiguri că asistenta poartă mănuși chirurgicale noi la fiecare pacient, că folosește seringi de unică folosință și role de cearșaf când e nevoie.

În timpul pandemiei această teamă a ajuns la cote maxime, dar, cred că ne-a făcut și mai atenți la aceste aspecte.

Am folosit pixuri pe care scria „dezinfectat„ și pe care le puneam în alt vas pentru a nu fi folosit de mai mulți oameni. Am continuat să ne dezinfectăm la intrarea într-un spațiu public. Acum cerem ca bolnavii din jur să poarte măști, ni se pare normal să încălțăm botoși când intrăm într-o grădiniță sau să ne curățăm tălpile de covorașe antibacteriene la intrarea într-o sală de sport.

Mi-ar plăcea să rămânem cu aceste obișnuințe și să nu uităm cât de importante sunt igiena în fiecare dintre spațiile publice sau private cu pacienți sau clienți care vin zi de zi.

 

Vrei ca cei care îți trec pragul să se simtă în siguranță –creează și păstrează un mediu sănătos și curat folosind consumabilele medicale de la Adar Unic Solutions SRL/Medicale-Shop.ro

Fie că e vorba de o instituție de stat sau privată, indiferent de domeniu, orice furnizor de servicii trebuie să aibă în centrul preocupărilor siguranța celor care le trec pragul.

În urma licitiațiilor din sistemul SEAP Adar Unic Solution SLR a devenit furnizorul principal al multor instituții de stat din sistemul medical, de educație și al administrației publice.  În paralel, un număr mare de societăți private din domenii foarte diverse fac apel la ei pentru produsele care îi ajută să mențină igiena la cel mai înalt nivel.

Adar Unic Solution SLR importă, din străinătate cele mai calitative consumabile medicale, dar și articole de unică folosință, din hârtie, dezinfectanți medicali și consumabile pentru laborator.

Succesul lor se datorează faptului că se concentrează pe cei 3P atunci când gestionează calitatea:

  • Process/Proces/Proceduri care sunt ameliorate în continuu pentru a crește calitatea serviciilor și produselor oferite clienților și implicit, satisfacția lor.
  • People/Personalul/Oamenii sunt instruiți și ajutați să crească în competențe și să își realizeze cu empatie, seriozitate și implicare toate responsabilitățile.
  • Product/Produsul/Serviciul care trebuie să aducă valoare adăugată imediată fiecărui utilizator.

Dacă nu știi cum să oferi un mediu mai sigur clienților tăi de la salonul de frumusețe, pacienților de la laboratorul privat, sau celor care ajung pentru a se trata, agenții companiei oferă consiliere și suport în alegerea celor mai bune produse. De asemenea, pe blogul lor, sunt oferite multiple sfaturi  despre maniera în care se pot folosi produsele vândute de ei și în ce sens ajută ele.

 

Produsele pot fi comandate de persoanele juridice direct din magazinul lor online. În aprilie, livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 100 lei.

Datorită lor, toți care folosesc produsele le oferă clienților lor un mediu sigur, sănătos, unde principala preocupare este legată de motivul pentru care le calcă pragul și nu efectele conexe ce ar putea apărea.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2023