Cine caută, găsește! Soluția unei vacanțe perfecte în două dintre hotelurile din Nisipurile de Aur

Vacanța la mare – cadoul pe care mi-l fac an de an.

În copilărie am avut o singură vacanță cu familia. La mare, în Ucraina. Și aia de doar 3 zile în care am vrut să prind tot soarele și toată sarea mării, și m-am prăjit. Dar m-am și îndrăgostit. De valuri, de apa sărată, de nisipul fin și cald de acolo, de sentimentul de libertate și de bucurie.

Mai târziu în studenție, am reușit să ajung la mare încă de două ori, cu cortul, pe bani puțini, numărați și de multe ori împrumutați. Și de atunci am visat să îmi permit, măcar anual, o vacanță la mare. Doar la mare.

Paul Coelho zice în Alchimistul „Când îţi doreşti ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.“

Eu nu am așteptat să conspire universul singur, desigur. Am muncit și eu cot la cot cu el, am insistat și nu m-am lăsat nici în vremurile cele mai grele. Dar, cu ajutorul Universului și al conspirației lui, de 20 ani încoace, de ziua mea, în fiecare an suntem la mare.

Pentru cei care nu mă cunosc încă, sunt o furnică curioasă, fără stare și deseori cu capul și atenția în toate părțile.

Dar, după zodie, am suflet și forță de Leu.

Respectiv, îmi place să țin sub control toate aspectele vieții mele. Dacă în ceea ce privește controlul oamenilor din jur încerc să mă autoeduc și să învăț să mă auto-gestionez doar pe mine, pe partea de vacanțe încă nu am reușit să o las mai moale. Simt eu că nimeni nu știe mai bine decât mine ce vreau de la vacanța aia. Vorba aia: o vacanță are omul în fiecare an! Mă rog, poate alții au mai multe, dar noi atât ne permitem. Dar vorba aialaltă mai zice: una, dar bună să fie!

Stațiunea Nisipurile de aur fascinează din prima și te face să te întorci iar și iar la ea

Încep pregătirile pentru următoarea vacanță imediat de la întoarcerea din vacanța anterioară.

Primul pas este să analizăm ce ne-a plăcut și ce nu, apoi să ne notăm ce ne-am dori să nu ne lipsească anul viitor.

Al doilea pas este să stabilim un buget pe care îl vom economisi și pregăti pentru vacanța viitoare. Întotdeauna încercăm să planificăm un buget un pic mai mare decât cel din anul respectiv. Știm bine că prețurile cresc mereu, niciodată nu dau înapoi.  De când cu pandemia, războiul și alte evenimente critice, am învățat și că e dificil de anticipat cât vor crește. Dar indiferent de situație, încercăm să facem, din timp, rezervări care să se încadreze într-o anumită sumă. Nu uităm și de un mic buget pentru distracții și divertisment.

Cred că v-ați dat seama deja (sau poate am mai zis-o), eu funcționez cu liste. Liste de cumpărături, liste de cheltuieli, cu ce am de făcut, liste cu cărți de citit, cadouri de luat și așa mai departe. Evident, am și o listă cu ce înseamnă o vacanță perfectă pentru mine și ce trebuie să conțină.

De-a lungul anilor am șters unele chestii, am adăugat altele.

La început am considerat prioritar să avem un loc de cazare cu un pat comod și un duș cu apă caldă. Apoi, după ce ne-am cărat o vacanță întreagă, dimineața, la prânz și seara, cu lopățele de toate culorile, colaci de toate dimensiunile și un Flamingo roz imens, am zis că prioritate va fi, de acum încolo, să avem cazarea aproape de plajă.

Nici regimul all inclusive nu era pe listele noastre de la început, dar l-am inclus după vacanța cu duracellul mic care nu avea răbdare nici să ne uităm pe meniu, nu încă să mai comandăm, așteptăm și mâncăm.

Am adăugat, am șters, am testat și am încercat diverse locuri din România și din Bulgaria. Mai departe nu am ajuns. În ultimii ani ne-am oprit la Nisipurile de Aur și ne întoarcem mereu acolo. Încă de prima dată ne-a fascinat cu nisipul fin și plajele imense, mari și largi, întinse pe 3,5 km. Mi-a plăcut senzația de bine a picioarelor goale acolo, intrarea lină în mare și varietatea mare de activități pentru copii și adulți. Unde mai pui că fiind amplasată într-un parc natural, înconjurată de păduri de foioase, oferă un confort termic mai ridicat și o vacanță mai plăcută.

Când spunem cazare, nu ne referim doar la locul de dormit, ci la tot ce vine împreună cu el

Pasul trei este căutarea cazării în conformitate cu lista de la pasul 1 și bugetul stabilit la pasul 2.

Cazarea este, de fapt, cea mai importantă din toată vacanța. Și asta pentru că nu e vorba doar de locul unde vom dormi și confortul din cameră,  ci și de tot ce vine la pachet cu acel loc de cazare: locația, curățenia, serviciile, plaja din apropiere, posibilitățile de divertisment, mâncarea, parcarea și multe altele.

Chiar dacă în funcție de bugetul stabilit și economisit de-a lungul anilor am renunțat sau adăugat anumite aspecte  din vacanța noastră sunt câteva aspecte care ni se par importante și pe care le luăm în calcul de fiecare dată.

Plajă proprie

Nu suntem foarte plimbăreți din fire, de aceea în vacanțele de familie ne place să ne bălăcim, să ne jucăm în nisip, dar și să lenevim pe șezlong, să citim sau să jucăm ceva la umbră .

Marea la picioare, Hotel pe plajă.

Pentru o familie cu copii, în special când sunt mici, apropierea de plajă a devenit esențială. În primul rând pentru că nu suntem nevoiți să plecăm cu valiza după noi, cărând cu noi de la lopățele de nisip de toate culorile până la Flamingo de apă, roz, imens și incomod. Fiind aproape, ne putem permite să ne întoarcem în cameră și să luăm ceea ce ne trebuie pe moment.

Regim all inclusive

Nu suntem noi mari gurmanzi și nici nu căutăm să mâncăm toată ziua ca și cum nu am mai facut-o până în vacanță.

Până la duracellul mic chiar preferam cazare doar cu mic dejun inclus. Dar, junioara ne-a arătat că dacă vrem și să mâncăm în vacanță e mai bine să ne luam all inclusive. De ce?

• Nu mai avem timpi de așteptare pentru a alege din meniu, comanda și aștepta mâncarea
  • Vom găsi întotdeauna măcar câte un fel pe gustul fiecăruia
  • Nu vom mai sta mereu cu grija și întrebarea: dar, oare la prânz unde și ce mâncăm?
  • Nu riscăm să comandăm ceva ce mofturoșii să nu mănânce. Alege fiecare ce mănâncă.

Activități și divertisment

Ne bucurăm tare mult dacă hotelul are, în special, activități pentru copii. Nu refuz nici activități pentru adulți desigur, dar ca să putem beneficia de ele avem nevoie de cineva care să stea cu ochii pe copii. Și oricum, pentru mine e suficient și dacă am o cafea bună în liniște pe plajă, sau un pahar de vin la apus, pe balcon. Dar distracția pentru copii este foarte importantă.

Hotelul Palm BeachAll Inclusive și/sau Argisht Partez – rețeta vacanței perfecte

Cu cât crește familia, cu atât mai greu mi se pare, an de an, să găsim la un singur hotel, atât spațiul necesar pentru toți, dar și toate cele de mai sus.

Dacă aș fi nevoită să renunț la ceva, aș renunța la multe, dar niciodată la mare, la sunetul valurilor, la mirosul acela de apă sărată pe care să o simt în fiecare zi.

Din fericire, în stațiunea Nisipurile de Aur nu găsim doar nisip fin și plaje frumoase, dar și hoteluri care să răspundă nevoilor, exigențelor și bugetului fiecăruia.

De exemplu, dacă ne oprim la Hotelul Palm Beach sau la Argisht Partez nu doar că nu este nevoie să renunțăm la visuri, dar există și multe alte servicii și beneficii incluse la care poate că nu ne-am gândit, dar care cresc confortul și bucuria din vacanță. Ambele sunt patronate de aceeași oameni cu experiență în domeniu, dedicați și pasionați de ceea ce fac și cu străduință continuă în a oferi excelență.

Argisht Partez– cel mai bun complex de apartamente de lux de pe litoralul din Bulgaria

Argisht Partez se traduce Parcul Regelui Argisht și i se mai spune: Castelul sumerian din Nisipurile de Aur.

Unii spun că mai este numit și Regele unei vacanțe luxoase la Nisipurile de Aur. Și dacă mă uit la tot ce oferă, nu am cum să nu le dau dreptate.

Cele patru piscine exterioare cât și sala de sport, locurile de joacă și animatorii pentru copii, oferă posibilitatea unei vacanțe de lux atât cu familia sau prietenii, cât și cu partenerii de afaceri sau cu colegii de la serviciu într-un team building reușit.

Hotel Argisht Partez este situat pe teritoriul unui parc de peste 10 mii de metri pătrați care contribuie la starea de liniște și relaxare de pe parcursul vacanței. Cele 16 spații de cazare (3 camere duble și 3 studiouri cu o suprafață de câte 40 mp, dar și 10 apartamente cu un dormitor sau două ( 70 și 80 mp)) oferă toate condițiile pentru ca fiecare să se simtă tratat ca un rege sau o regină.

Atmosfera istorică combinată cu aspecte și facilități moderne (aer condiționat, bucătării dotate, balcoane spațioase) fac din complex atracția principală a tuturor turiștilor care doresc o vacanță fenomenală și luxoasă.

Din acest motiv, dar și din multe altele pe care nu le-am menționat, complexul a fost ales, în 2017, pe primul loc între complexele de apartamente de lux de pe litoralul din Bulgaria.

Palm Beach– Hotelul Echilibru și Armonie care oferă atât distracție cât și liniște și relaxare întregii familii.

Palm BeachAll Inclusive este un cunoscut Hotel pentru familii din Nisipurile de Aur, situat la 30 m de plajă, dar în același timp într-o zonă liniștită, departe de terase și cluburi de noapte.

Peste 100 camere duble sau triple, dar și un număr suficient de suite sau apartamente, cu vedere la mare sau la parc sunt pregătite să primească oaspeții.

Toate spațiile de cazare oferă tot confortul necesar unei vacanțe plăcute și relaxante: prosoape de plajă, cafea și ceai, cană fierbător, aer condiționat și multe altele.

Recunosc că eu m-am bucurat și mai mult când am constatat că aici pot beneficia de camere suficient de mari pentru familia noastră de 4 persoane, dar și cu vedere amplă la mare, plajă privată și șezlonguri cu umbrele .

În același timp, slava Domnului, există suficient divertisment pentru copii (piscină, club pentru copii, petreceri tematice, locuri de joacă, etc.), dar și distracție pentru adulți (biciclete, bowling, fitness, piscină exterioară și interioară …)

Din recenzii am constatat și că diversitatea largă de mâncăruri și băuturi oferite atât la restaurant cât și la cele câteva baruri de la plajă, piscină sau din holul hotelului, acoperă gusturile tuturor mofturoșilor.

Aspect valabil și pentru Hotel Argisht Partez, bineînțeles. Doar sunt gestionați de aceleași persoane implicare și orientate către client.

După 20 ani de vacanțe la mare, am ajuns la concluzia că cea mai bună vacanță nu este cea care bifează totul de pe liste, ci cea în care te simți fericit. Vacanța perfectă este cea în care te poți deconecta și poți savura cu toți porii fiecare val, picătură sau fir de nisip. M-am autoeducat să mă bucur de lucrurile mici, să le trăiesc cu intensitate în fiecare clipă și să nu mă necăjesc dacă nu le am pe toate.

Dar, Doamne, cât mă bucur că am găsit cazarea perfectă pentru anul acesta care ne va oferi o Vacanță All Inclusive la Nisipurile de Aur și va răspunde tuturor dorințelor de pe listă!

Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2023.