Cadoul promoțional care m-a făcut să mă apuc de sport
– Ce ai primit acolo? Mă întreabă. Deschide pachetul și începe să râdă în hohote. Un pix banal de unică folosință și o agendă din piață ale cărui foi abia se țin? Cine ți le-a dat pe astea?
– Hmm, nu mai știu.. azi erau mulți la târg și nu mai știu cine și ce a dat. Dar stai să vezi ce căni faine au dat cei de la sala de sport din oraș!
La fel cum culoarea tricourilor în politică te duce imediat cu gândul la un partid anume, la fel și un cadou promoțional poate să lege existența lui de un brand. Cu cât produsul promoțional este mai inspirat, mai inovant, mai util și mai diferit, cu atât și brandul rămâne mai ușor în atenția potențialilor clienți. Mai ales dacă se potrivește cu sezonul, cu tendințele și cu ceea ce se caută.
Pentru mine Cana termică primită în prag de iarnă a fost cadoul ideal și pe care o păstrez cu drag și acum. Să ajung la birou bând în același timp din ceaiul cald și plăcut tot drumul mă face să suport mai ușor vremea rea de afară. Cana este moale la suprafață, comodă, nu alunecă de colo-colo dacă o pun lângă mine în mașină pentru că e antiderapantă. Nu are plastic toxic în ea, iar pereții dubli mențin căldura aproximativ 90 minute.
Logo-ul și mesajul „ Ne încălzim împreună?„ m-au făcut să rețin brandul și să revin către ei când m-am hotărât să mă apuc de sport. Și da, ne-am încălzit împreună de atunci multă vreme.
Mi-aș dori ca orice produs promoțional oferit să fie ales cu grijă și atenție pentru client, nu doar cumpărat la duzină și oferit ca să fie.
Mi-aș dori ca indiferent de ce este acel produs:
****Să fie Folositor
****Să ofere o soluție unei probleme sau unei nevoi (de exemplu să mă ajute să mă încălzesc: o cană termică, o căciulă, o camisetă, o cutie, etc.)
****Să îmi transmită un mesaj și să mă inspire
****Să amintească imediat de brand și să mă facă să îl rețin
Ce produs promoțional mi-ar plăcea să mai primesc?
În timpul pandemiei, mai ales la început când panica era în toi, stresul era la cote maxime, am trecut toți în telemuncă. Ne liniștea faptul că suntem în siguranță în confortul casei, dar eram foarte stresată ce se va întâmpla cu munca. Mă întrebam dacă ne vom obișnui să lucrăm de acasă? Dacă va afecta calitatea și performanța?
Mi-ar fi plăcut atunci să primim de la angajator un semn de încurajare printr-un produs promoțional ales cu grijă.
De exemplu, aș fi fost încântată să primesc acest mic produs din categoria Work from Home: The Smart Hydration Reminder/ Memento smart de hidratare. Sistemul oferit nu necesită aplicații, sau fire de conectare. Se atașează pur și simplu la sticla din care bei apă, iar el va clipi discret dacă nu bei măcar un pic timp de 35 minute. Și cum ar fi fost să îl primim cu un mesaj de genul: „Când nu mai poți, ia o gură de apă, fă o pauză! Vom trece peste toate împreună! „?
Personal cred că atât gestul, cât și ideea că angajatorul se gândește la noi în astfel de momente, m-ar motiva și m-ar face să fiu și mai responsabilă în tot ce fac. Pentru că așa simt că nu sunt singură chiar dacă lucrez de acasă. Pentru că toți vom face tot ce e posibil să trecem peste împreună.
De ce aș oferi cadouri promoționale dacă aș fi antreprenor?
Dacă aș avea o afacere, cu siguranță aș căuta să dăruiesc produse promoționale care să fie unice și deosebite, dar și să inspire, să încurajeze și să fie utile.
Sunt sigură că sunt parte din succesul fiecărui brand și că ajută la promovarea și reținerea lui mult mai ușor.
Cadourile promoționale m-ar ajuta astfel să:
****Dau vizibilitate mai mare afacerii mele. Și o reclamă m-ar putea ajuta, dar ea trece și se uită. Un produs promoțional ales cu grijă care poartă logo-ul companiei mele, folosit zilnic, reamintește mereu de brand și de mesajul pe care vreau să îl transmit.
****Sunt cartea de vizită a fiecărui brand. Produsul promoțional oferă detalii despre mine. Dacă aleg o agendă necalitativă și nepersonalizată, asta înseamnă că nu îmi pasă atât de mult să captez atenția și să fiu reținută. Oferă un produs memorabil, cu logo-ul, un mesaj inspirațional.
****Clientul caruia i-a plăcut cadoul promoțional și a apreciat, este un client care se întoarce pentru că știe că dacă pui grijă în produsul promoțional ales, o vei face din toate punctele de vedere.
Aș dărui angajaților mei ceva ce mi-aș oferi și mie și i-aș face să creadă că suntem o putere împreună.
Iar cu Today Advertising poți transforma orice produs în unul personalizat, unic, inovant, imbatabil și de neuitat. În funcție de produsul ales, personalizarea se poate face prin metode multiple de la print, serigrafie – pix sau pe textură până la gravură cu laser, broderie și alte metode.
Indiferent de metodă, știu că folosind produsele lor voi putea oferi ceva WOW clienților și voi consolida relația cu ei pentru că le voi transmite gândul meu bun, îmi voi exprima astfel aprecierea față și ce e mai important voi dărui bucurie.
Tu, cel care ești deja antreprenor, ai oferit deja bucurie?